torsdag 14. februar 2013

valentinesgaven

- Du, nå har jeg kjøpt valetinesgave til deg!, formidler jeg til sambo, sånn uten å prøve å lyde FOR entusiastisk.

14.02.13 119

Sambo på sin side nikker sånn bekymringsverdig lite overrasket. Planen for dagens handletur var nemlig å kjøpe klær til ungene, men en kjapp liten tur inne på Kremmehuset, så viser deg seg at en valentinesgave slettes ikke høres så alt for dumt ut. Hva gjør man ikke for den man elsker? *haha*

14.02.13 122

Om sambo viser like stor entusiasme er dog noe usikkert. Han skjønte det nok i det sekundet han så at jeg dro visa’n i kassa på Kremmerhuset at det nok var egoismen i hun her som styrte hele bøtteballetten.

Jaja, HVEM som har mest glede av den gaven DET er bagateller. Det viktigste er jo at den er i kjærlighetens farger, ikke sant?

Pute og lotuslysestaker fra Kremmerhuset, buddha fra brukthandel, blomst og brett fra en blomsterbutikk.

Så med dette lysbrettet slenger jeg meg med i utfordringen hos Maia med bloggen Fabelaktiv. Hurra!

klemmer,

-antonelle

1 kommentar:

  1. Hei på deg,
    så koselig at du deltok på min forrige utfordring. Blir så glad! Jeg rakk aldri å legge igjen ett spor her, før jeg trakk en vinner, men jeg var inne og tittet altså :)

    Kanskje du vil prøve deg på denne månedens utfordring på Fabelaktig?
    http://www.fabelaktive.com/2013/03/manedens-utfordring-drmmereisemal.html

    Ønsker deg en fabelaktig lørdagskveld!
    klemklem

    SvarSlett