søndag 10. februar 2013

tennbrikkettskjuler

Å skjule forstyrrede (stygge) elementer i huset ser hun her på som en særs viktig nødvendighet. Det kan være skyvedørsgarderoben som gjemmer på en støvsuger, vaskebøtte og x antall tomflasker, det kan være den flettede kurven som passer på at ikke alle fjernkontrollene løper løpsk på stuebordet, eller det kan være den lille krukka som huser smokker ut av en annen verden. Ute av synet, ute av sinn liksom.

07.02.13 322

Tennbrikketboksen er virkelig et slikt forstyrrende element, og man har sett flere gode måter å skjule denne på med alt fra norgesglass til bølgepapp.

Etter en liten bloggrunde kom jeg over denne fine oppskriften på en mariusmønstret sak. Nå for tiden ser man jo mariusser på hva det måtte være, men denne har allerede blitt en favoritt. Til og med sambo syns den var fin, selv om han heller ville bruke den som bøff enn å skjule tennbrikkettene. Jaja, den kan vel brukes til det og. (Bare ikke de jeg strikker *haha*)

07.02.13 312

Denne er det dog mamma som har fått som morsdagsgave idag, men jeg syns den ble så fin at en ny en allerede er i prosess.

Oppskriften fant jeg HER

Ha en fin fastelavenmorssøndag!

-antonelle

4 kommentarer:

  1. Hei! Så innlegget ditt inne hos NIB og da ble jeg så nysgjerrig på bloggen din at jeg måtte inn og titte! :) Herlige innlegg, her kommer jeg definitivt tilbake! Superkul kjele-vase lengre ned her, og fargen på skapet i innlegget under - nydelig!

    SvarSlett
  2. Velkommen til blogg-verden! Jeg har bare blogget i et halvt år, så er ganske fersking selv:-)
    Fin tennbrikette-kåpe:-) Jo flere "rote-ting" en kan få skjult, dess bedre er det!

    Lykke til med bloggingen!

    Marte.

    SvarSlett
  3. Velkommen i bloggverdenen- håper du vil trives:-) Du har i allefall fått til en kjempefin blogg på kort tid, hurra:-) Og dette var en veldig kul sak til oppbevaring av tennbriketter. Heldig er den som kan å strikke, der er jeg helt på jordet;-)

    Ha en strålende onsdag!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  4. Hei! Når du er inne på blogger.com hovedsiden så har du et tannhjul oppe til høyre, og over der igjen et bilde og bloggnavn (i alle fall sånn det ser ut hos meg). Klikk på bildet, og på neste side klikker du på "Edit profile" oppe til høyre. På denne siden kan jeg velge hvilke blogger jeg vil vise, håper du har mulighet til å velge dette også her?

    SvarSlett