fredag 22. februar 2013

(sirkus)elefanten i rommet

220213 019

Noen ganger når jeg er på en brukthandel så finner jeg noe som jeg umiddelbart ikke vet hva jeg skal bruke til. Flere som kjenner seg igjen her? Men likevel MÅ jeg bare ha det. Så da blir det med hjem da. Dette er jo selvsagt et stort problem for sambo som ikke ser poenget med å dra en stol inn i stua, som er for høy til å passe under bordet og for lite komfortabel til å plasseres rundt stuebordet, bare fordi den er fin! Man har nemlig ikke stoler i stua bare fordi de er fine nemlig! Ikke? Vel, at stolen i andres øyne heller ikke var spesielt fin forsvarte vel heller ikke bruken av gulvplass i den allerede lille stua vår, så stolen gikk ut (og andre ting kom inn).

220213 031

Denne gangen var det heldigvis (for husfreden sin skyld) noe som tar litt mindre plass som vekket hun her sin interesse. Disse duskene er opprinnelig sånne til å feste gardiner til siden med, men ettersom jeg liker at gardinene henger rett ned, så måtte de få en annen funksjon.

Så da ble de til “nøkkelringer” på skapet i stua. Selve funksjonen har vel en noe usikker viktighetsgrad, men jeg syns at de var fine, så da får viktigper’n i huset gå og ta seg en bolle.

-Det ser jo ut som en sirkuselefant i stua jo! var det jeg fikk høre fra sambo.

Sirkuselefant sa du? DEN beskrivelsen liker jeg!

klem,

-antonelle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar